Jump to content
Sign in to follow this  
.xJakso

Regulamin Forum

Recommended Posts

forum-logo.png.a71ecfab95641da7c821ec056

§1. Ogólne:

  • Każdy użytkownik z chwilą zarejestrowania się akceptuje regulamin i jest zobowiązany do przestrzegania jego, a także do przestrzegania powszechnie uznanych norm moralnych i prawa obowiązującego na terenie RP.
  • Administracja nie udziela żadnej gwarancji że wszystkie rzeczy na forum i serwerze będą działały w sposób prawidłowy.
  • Wszystkie dane na temat użytkowników: IP, adresy e-mail itd. są przechowywane w bazie danych. Administratorzy ani inne osoby związane z obsługą forum nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z tytułu uzyskania dostępu do tych danych przez osoby trzecie w sposób niepowołany.
  • Administracja nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie bezpośrednie lub niebezpośrednie, przypadkowe lub celowe zniszczenia i straty (również te, których skutkiem była utrata dochodów lub zysków) spowodowane korzystaniem z treści zawartych na forum lub braku możliwości skorzystania z nich.
  • Użytkownik rejestrując się na naszym forum zezwala na wszelkiego typu przetwarzanie danych osobowych (również tych powiązanych z RODO).

§2. Treści:

  • Tematy:
    • Nazwa wątku nie może zawierać treści uważanych powszechnie za obraźliwe.
    • Przed założeniem tematu w jakimkolwiek dziale upewnij się, że danych temat już nie powstał.
    • Jeden wątek dotyczy jednego problemu. Nie pytaj w jednym wątku o rozwiązanie kilku problemów. Zapamiętaj 1 wątek = 1 problem.
  • Posty:
    • Post nie może zawierać treści uważanych powszechnie za obraźliwe.
    • Pisz poprawną polszczyzną. Poprawnie formułuj zdania, używaj polskich znaków diakrytycznych, dbaj o ortografię. Jeśli masz z tym problem, nie tłumacz się dysfunkcjami, ale staraj się nie popełniać błędów, zwłaszcza, że większość popularnych przeglądarek internetowych zawiera moduł sprawdzania pisowni, a do innych da się go doinstalować. 
    • Pisz na temat. Posty w wątku muszą być ściśle związane z tematem.
  • Administracja nie odpowiada za treści dodane przez użytkowników.

  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany bądź usuwania treści dodanych przez użytkownika (również bez podania przyczyny).

  • Użytkownik nie może publikować: tej samej treści wiele razy, przekazów reklamowych (z wyjątkiem przypadków, w których użytkownik otrzymał aprobatę Administracji), treści uznanych powszechnie za naganne moralnie i społecznie niewłaściwe, treści naruszających zasady powszechnie uznawane przez społeczność internetową, treści sprzecznych z prawem lub nakłaniających do złamania go, treści obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujące do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści. Zakaz publikowania odnośników i sum kontrolnych do nielegalnych plików, szkodliwych plików oraz haseł komputerowych, kodów itd., również w sposób niebezpośredni (linki do stron zawierających w/w).

  • Kolor czerwony przeznaczony jest dla administratorów.

  • Kolor zielony przeznaczony jest dla moderatorów.

§3. Konta użytkowników:

  • Użytkownik ma prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum. Multikonta będą natychmiastowo blokowane.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do blokowania kont użytkowników. W przypadku blokady konta Administracja zastrzega sobie prawo do upublicznienia danych użytkownika, tj. adres(y) IP, adres(y) e-mail. W przypadku popełnienia przestępstwa w/w dane mogą zostać udostępnione organom ścigania.
  • Sygnaturka nie może zawierać zawierać linków do zewnętrznych serwisów o treści komercyjnej (np. strony firmowe, wizytówki).

§4. Dodatkowe:

  • Regulamin wchodzi w życie w dniu 04.11.2018.
  • Jeżeli nie akceptujesz regulaminu, opuść forum i nie korzystaj z niego w żaden sposób.
  • Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania netykiety oraz wewnętrznych wskazówek obowiązujących w danym dziale.
  • Like! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×